Ska flytta till nybyggd lägenhet. Valt, en som vi tycker vacker grågrön färg på köksluckor, men är nu så tveksamma på val på kyl o frys. Kan någon lämna ett råd?

• Modernt kök med grågröna skåpluckor, rostfri kyl och frys samt integrerade vitvaror.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Svart. Annars rostfritt

Rostfritt och helintegrerad diskmaskin. Jag antar att det avser alla vitvaror, annars kör samma som ugn/micro osv.

Rostfritt och, som sagt, integrera diskmaskinen.

Allt integrerat! Snyggast.

O Octavianus skrev:
Svart. Annars rostfritt
Får bli allt rostfritt då.

O Octavianus skrev:
Svart. Annars rostfritt
Nej inte svart. Får bli rostfritt

Luddis_1 Luddis_1 skrev:
Rostfritt och helintegrerad diskmaskin. Jag antar att det avser alla vitvaror, annars kör samma som ugn/micro osv.
Ja allt rostfritt blir det då. Undrar bara varför allt ska va rostfritt, men jag får vara modern då(y)

Rostfritt får man ständigt hålla efter fingeravtryck från. Vitt är mer förlåtande - om man är en sån som vill ha ett skinande blankt kök.

• Gilla
fredkulla och 2 till
  • Laddar…
P
man kan faktiskt foliera dörrarna i valfri färg och mönster

Vitvaror ska vara vita ;)

P
Keiller Keiller skrev:
Vitvaror ska vara vita ;)
så retro...

• Gilla
Keiller
  • Laddar…
Jag har vita vitvaror av den anledningen att det då är mycket lättare att bara byta en vitvara utan att det ser udda ut.
En diskmaskin blir 10-15 år, en kyl/frys 10-20, en spis 15-30...

• Gilla
fredkulla
  • Laddar…
P
Fotografen Fotografen skrev:
Jag har vita vitvaror av den anledningen att det då är mycket lättare att bara byta en vitvara utan att det ser udda ut.
En diskmaskin blir 10-15 år, en kyl/frys 10-20, en spis 15-30...
det var väl ändå 10-15 år sedan de blev 10-15 år?

Så kan det nog vara, men min 8-åriga diskmaskin tex visar, faktiskt, inga större tecken på att börja ge upp.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.