De vita makitamaskinerna som dyker upp då och då, oftast i kampanjer, hur är de? Är det samma maskiner som de gröna som heter samma sak så när som på W på slutet, vilket jag antar står för "white"?

(Jag vet att detta varit uppe förut, men kan inte hitta inlägget.)
 
Ja, jag har en vit BDF442 och den är exakt som en blå.
 
Läste på internet att man kan få Makitorna i vilken färg man vill om man köper många nog.
Vita var tydligen från början en jubileumsutgåva i England som spridit sig.

Men som sagt, läst på Internet...
 
Stefan N skrev:
Ja, jag har en vit BDF442 och den är exakt som en blå.
Jag har en svart! (Och tre st blå) :)
 
corre skrev:
Läste på internet att man kan få Makitorna i vilken färg man vill om man köper många nog.
Vita var tydligen från början en jubileumsutgåva i England som spridit sig.

Men som sagt, läst på Internet...
Det gäller nog de flesta märken. Men antalet i tillräckligt många skiljer sig nog.

För ett par år sedan, såg jag en B&D borrhammare och en Cotech som hade exakt samma form, men olika färg på plasten. Skillnaden var 1500,- mot 500,-
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.