God eftermiddag! Jag söker vita konsolhyllor liknande de på bifogad bild fast längre. Gärna runt 150-200cm. De ska sitta i ett kök så de ska orka hålla upp lite tallrikar och sånt. Var hittar jag dessa? Vet att IKEA har liknande i ek men jag vill ha helt vita.

• hyllor.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Lite svårt att se på bilden vad det är för material i hyllplanen. Kan du inte köpa limträskivor och måla dem? Färghandlaren kan lysa en befintlig lucka och få fram samma nyans om du vill ha det. Annars kanske du kan beställa täckskivor från köksleverantören i önskade mått och använda som hyllplan? Fast limträskivor är nog stadigare.

krukan skrev:
Lite svårt att se på bilden vad det är för material i hyllplanen. Kan du inte köpa limträskivor och måla dem? Färghandlaren kan lysa en befintlig lucka och få fram samma nyans om du vill ha det. Annars kanske du kan beställa täckskivor från köksleverantören i önskade mått och använda som hyllplan? Fast limträskivor är nog stadigare.
Det ska vara massivt trä så det håller. Jag är dålig på att måla så det går inte.

Det borde väl gå att lämna limträskivor och konsoler till sprutlackering precis som man kan göra med luckorna. Då blir det dessutom mera likt det övriga köket.

EB skrev:
Det borde väl gå att lämna limträskivor och konsoler till sprutlackering precis som man kan göra med luckorna. Då blir det dessutom mera likt det övriga köket.
Åh herre gud vilket meck för en lite hylla. Måste väl finnas i nån affär?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.