Tummen upp för vitt. Trots tretti år i egna hus och bara vita luckor och vitvaror har jag inte ledsnat. Trendigt? Vem bryr sig om man gillar det själv. Det enda jag övervägt tidigare var Blueprint (var det E-lux) med kombinationen färg/trä som såg tilltalande ut.
Jag kan visst följa trender och göra om i rummen, men i köket härskar det vita orubbligt. Det har inte heller varit några spekulanter som uttryckligt vänt sig mot det vita.

Redigerat:
Jag säger inbyggnad. Har haft två olika själv. Den ena projekterar ner tiden på golvet, helt släckt innebar att den var klar.
Modell två var en med handtaget och display som vanligt och då kanske 7-13 cm. Resterande inbyggt, bästa från två världar.

/Ennepop

Köp en inbyggnadsmaskin, helt klart snyggast.

Hemmakatten
Tycker också att du skall köpa en inbyggnadsmaskin. Förstår inte det du skriver om att en inbyggnadsmaskin bullrar mer. Enligt mig är det tvärtom. Får diskmaskin är från Siemens och helt intregrerad. Det hörs absolut ingenting från diskmaskin förutom ett litet ljud när vattnet pumpas ut. Det lyser en röd prick på golvet när maskinen är igång.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.