Irriterande att varken jag eller Marlen lyckas fÄ upp den visslande annonsen. Varken som inloggad eller utloggad. Varken i appen eller i Safari.

P
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Är det denna som visslar? Vi har inte lyckats reproducera visslandet.
Yes! Den visslar för mig, otroligt irriterande

Är det denna som visslar? Vi har inte lyckats reproducera visslandet.
Ja, det Àr denna. Strunt i reproduktion av felet, ta bara bort den och var tydliga mot er annonsförmedlare sÄ fÄr de jobba lite.

Det Àr alltsÄ en person som visslar en truddelutt, inte ett tekiskt fel som skapar oljud?

MultiMan
Det Àr en visslande person som förstÀrker annonsens budskap (?). Visslar i appen i telefonen med Android 15/Pixel9pro. GÄr inte att stÀnga av. SÄ fort nÄgon del av annonsen syns, visslas det.

Ser fortfarande inga annonser i Chrome pÄ datorn trots avstÀngd adblocker, sÄ dÀr vet jag inte.

Edit: Det ska gÄ att spela in skÀrmen som video, sÄ dyker annonsen upp igen spelar jag in.

Edit 2 : Efter ungefÀr 30 omladdningar i appen fick jag upp en Fortnox-annons igen, men det Àr inte samma och utan ljud. FortsÀtter kÀmpa för att hitta rÀtt annons.

Redigerat:
Jag lyckades spela in!

Edit: att ladda upp var visst inte lika enkelt...

• Gilla
ptlf och 3 till
  • Laddar…
Vissel

P
Rent allmÀnt Àr det ju sjukt irriterande med annonser som automatiskt spelar upp med ljud. Samt de pausar Spotify, om man lyssnar pÄ det. Denna kom upp nyss

• Reklamvideo för Trafikverket och brandskyddsföreningen.se med en vĂ€g och Globen i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
MultiMan
Lostmoose Lostmoose skrev:
Jag lyckades spela in!
[video]
Edit: att ladda upp var visst inte lika enkelt...
Bra jobbat att spela in det! Ja, det dÀr driver en till vansinne och ingen forumÀgare med nÄgon omtanke om medlemmarna borde godkÀnna sÄdana annonspartners.

• Gilla
ptlf och 2 till
  • Laddar…
MultiMan MultiMan skrev:
Bra jobbat att spela in det! Ja, det dÀr driver en till vansinne och ingen forumÀgare med nÄgon omtanke om medlemmarna borde godkÀnna sÄdana annonspartners.
Pengar MultiMan, pengar!

• Ledsen
MultiMan
  • Laddar…
@Lostmoose med flera: Tog lite lÀngre tid Àn normalt men den visslande Fortnox-annonsen ska nu vara blockad. "TyvÀrr" Àr nu alla annonser frÄn fortnox.se blockade. Jag sÀger tyvÀrr eftersom det innebÀr ett inkomstbortfall, men sÄ fÄr det vara tills vidare.

@Posselosse Även den frustrerande video-annonsen som automatiskt spelades upp med ljud ska nu vara blockad för inloggade anvĂ€ndare.

Ber om ursÀkt för irritationen som det skapat. Tack för feedback.

• Gilla
  • Älska
MultiMan och 6 till
  • Laddar…
Kan du vissla Johanna?

Lostmoose Lostmoose skrev:
DÄ var det dags igen, verkar vara reklam för fortnox...
Efter att genomfört lite mer utforskningsarbete sÄ började den visslande annonsen att synas den 27 januari och har fortsatt visats fram tills idag men med mindre frekvens frÄn den 11 februari. Ber Àn en gÄng om ursÀkt för att jag inte uppmÀrksammat detta tidigare.

• Gilla
MultiMan och 2 till
  • Laddar…
@Lostmoose med flera: Tog lite lÀngre tid Àn
@Lostmoose med flera: Tog lite lÀngre tid Àn normalt men den visslande Fortnox-annonsen ska nu vara blockad. "TyvÀrr" Àr nu alla annonser frÄn fortnox.se blockade. Jag sÀger tyvÀrr eftersom det innebÀr ett inkomstbortfall, men sÄ fÄr det...
Hatten av till er som faktiskt bryr er om vad era anvÀndare sÀger. Annonsen var helt fruktansvÀrt men sÄ Àr det ju med reklam. Ni tackade t.o.m. nej till pengar för att vara oss till lags. Inte dÄligt!

• Gilla
  • Älska
Lostmoose och 5 till
  • Laddar…
Hoppas Fortnox fÄr veta.

• Gilla
MultiMan och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.