4 295 läst ·
5 svar
4k läst
5 svar
Visorblinds - Plissegardiner
Har en plan att montera upp lite plisségardinen för att dels få lite solskydd och dels lite insynsskydd. Hittade visorblinds.se och de har både mörkläggande och enklare plisségardiner. Finns det någon här som har köpt från dem och kan berätta lite om kvalitet/funktion på dessa?
Har elitfönster och med visorblinds kampanj nu så blir det halva priset mot elitfönsters så man är ju lite sugen att testa.
Har elitfönster och med visorblinds kampanj nu så blir det halva priset mot elitfönsters så man är ju lite sugen att testa.
Hej,
Jag har plisségardiner från Visor. Riktigt bra gardiner, superenkla att montera (klickfäste, jag monterade en på mindre än 5 minuter skulle jag gissa på) och justera samt en väldigt slimmad och smal profil. Väldigt prisvärda jämfört med andra. Om du skall ha bågmonterade finns det speciella beslag för Elit och skall du ha karmmonterade finns det skruvbeslag. Kan rekommendera!
Jag har plisségardiner från Visor. Riktigt bra gardiner, superenkla att montera (klickfäste, jag monterade en på mindre än 5 minuter skulle jag gissa på) och justera samt en väldigt slimmad och smal profil. Väldigt prisvärda jämfört med andra. Om du skall ha bågmonterade finns det speciella beslag för Elit och skall du ha karmmonterade finns det skruvbeslag. Kan rekommendera!
Vilken typ av tyg valde du? Hur funkar det och i vilket syfte använde du det? Kunde man få tygprover? Är sugen på gråa men då vi har grått i tapeten så är nyansen ganska viktigt, det skär sig så hemskt om man har blågråa nyanser och sen får gröngrå nyans i gardinen exempelvis. Säkrare med vitt då men råkar det passa så är det det bästa ju
Klicka här för att svara