9 717 läst ·
17 svar
10k läst
17 svar
Visonic Powermax vs Powermaster
Skönt att dom äntligen fått ordning på så att det går att göra uppdateringar för det var riktigt dåligt av visonicD_a_g_g skrev:Tror det problemet ska vara löst nu med powermastern.
Fick detta svar från en ÅF: "
När det gäller versioner på mjukvaran så kommer det ungefär en uppdatering per år. Nu är det version 18, kom i december 2014.
Om det kommer något tillbehör i framtiden som du vill komplettera med, som kräver nyare version på mjukvaran så kan vi med Visonics hjälp uppdatera mjukvaran över serveruppkopplingen.
Tidigare fanns inte denna möjlighet."
Men det är tråkigt att man fortfarande måste vara ansluten till en server för att kunna uppdatera inte kunna uppdatera själv på nått sätt. (skulle vara ett usb uttag på huvudenheten)
Typiskt att man har en för gammal version från 2012 :/
Klicka här för att svara