Vi behöver bygga spalje I trappen av säkerhetsskäl. Trappen är helt öppen på sidan i dagsläget.
Jag vet dock inte vilket material och metod som är bäst. Nedan funderingar har jag.
Dimension på stolpar?
Vilket virke/material?
Hur fästa dem i trapp och taklist?
Vilken skruv är bäst att använda?
Tacksam för svar.