Vi är väldigt sugna på att installera en vinkyl i kommande hus. Idag har de en dålig placering i köket som inte är något bra, sett ur ett vins perspektiv då alltså...
Jag undrar vart ni som har en sådan valt att placera den? Har ni den i köket, om ni valt en mindre variant, dvs i bänkhöjd vart har ni den då? Har man en full storlek hade jag placerat den tillsammans med kyl & frys men om man nu bara tänkt ha en mindre så kan den ju likväl stå placerad någonannanstans i köket helst (såvida man inte hade ett skafferi..)

Och vilket märke rekommenderar ni, är ni nöjda med er vinkyl eller skulle ni göra annorlunda?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.