Vi är väldigt sugna på att installera en vinkyl i kommande hus. Idag har de en dålig placering i köket som inte är något bra, sett ur ett vins perspektiv då alltså...
Jag undrar vart ni som har en sådan valt att placera den? Har ni den i köket, om ni valt en mindre variant, dvs i bänkhöjd vart har ni den då? Har man en full storlek hade jag placerat den tillsammans med kyl & frys men om man nu bara tänkt ha en mindre så kan den ju likväl stå placerad någonannanstans i köket helst (såvida man inte hade ett skafferi..)
Och vilket märke rekommenderar ni, är ni nöjda med er vinkyl eller skulle ni göra annorlunda?