Hejsan.
Kollade på ett hus i förrgår som hade ett garage med brun vindpapp mellan ytterpanelen och reglarna. Den består av Brun papp, sedan vita tygsnören som någon typ av armering och sedan ett till lager brun papp. Har aldrig sett detta tidigare och hittar inget när jag googlar heller. Fick för mig att do vita trådarna ser ut som asbets, av typen "änglahår" eller vad man nu brukar kalla typen. Vad tror ni?
Kollade på ett hus i förrgår som hade ett garage med brun vindpapp mellan ytterpanelen och reglarna. Den består av Brun papp, sedan vita tygsnören som någon typ av armering och sedan ett till lager brun papp. Har aldrig sett detta tidigare och hittar inget när jag googlar heller. Fick för mig att do vita trådarna ser ut som asbets, av typen "änglahår" eller vad man nu brukar kalla typen. Vad tror ni?
Medlem
· Västernorrland
· 12 012 inlägg
ja det är nog inte asbest iallafall, det är nog en urusel metod att förstärka nåt på det viset. Är väl mer troligt med nå glasfibernät eller liknande.
Klicka här för att svara

