Har denna rackare på vindsförrådet i flerfamiljshus byggt 1938. Tror det är någon ventilationskanal där under, men osäker... Ser ut som armerad puts - men några mindre skador på något ställe. Dock ganska hårt... Vad säger asbest-magkänslan angående detta? 😊