1 404 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
VillaVarm - någon som byggt?
Vi har nyss kommit över "tomten" med stort T. Nu funderar vi på att bygga ett VillaVarm-hus (Sparreholm) på denna och undrar om någon annan byggt något av deras hus?
Jag har pratat med Håkan på VV och han ger ett väldigt seriöst intryck. Vi har totalrenoverat ett hus innan, så vi tror att vi kommer att klara det fint att fixa övrigt från stomresningen och framåt.
Snälla! Kommentarer och erfarenheter runt VillaVarm? ???
/Magnus Rode
Jag har pratat med Håkan på VV och han ger ett väldigt seriöst intryck. Vi har totalrenoverat ett hus innan, så vi tror att vi kommer att klara det fint att fixa övrigt från stomresningen och framåt.
Snälla! Kommentarer och erfarenheter runt VillaVarm? ???
/Magnus Rode
Klicka här för att svara