7 020 läst ·
20 svar
7k läst
20 svar
Villalarm, val av komponenter om jag väljer SPC 4320
Den har fått tillräckligt med kräm?DMOL skrev:
Har själv inte upplevt det så.
Det är ju en intygad produkt av SBSC så Teletec borde ju skriva rätt ljudstyrka på den.
http://www.teletec.se/eco-1s-siren-utomhusmontage
Inte så mycket info om den men den är extremt lik denna som drar 200mA/2,4W.jimmyboy_666 skrev:
Båda har samma leverantör om man kollar din länktext: lasshop.se/presta/blixtljus-bl-siemens
http://www.bewator.com/products/resources/datasheets/SE_LSF_serien_hires.pdf
Jag kopplade den ensam till bellutgången på bordet och behövde knappt ha på mig hörselkåpor, så antingen är det fel på mitt ex eller så är det närmare 100dbRilleRock skrev:
Produkter som diskuteras: "hörselkåpor"
Hörselskydd & hörselkåpor
I den här samlingen hittar du vårt sortiment av hörselskydd & hörselkåpor.
Läs mer
Medlem
· Västra götaland
· 335 inlägg
Nån som kan svara på följande ang trådlösa mk och rörelsedetektorer till SPC larmet.
Läste att de bara var envägskommunikation på spc medans powermaster kör 2 vägs. Vet nån om det stämmer och är det stor nackdel isf?
Känns som de flesta kör trådat på sina enheter men nån som anv trådlöst som kan svara på om det funkar bra eller om larmet är bäst på trådade deckare?
Jimmy
Läste att de bara var envägskommunikation på spc medans powermaster kör 2 vägs. Vet nån om det stämmer och är det stor nackdel isf?
Känns som de flesta kör trådat på sina enheter men nån som anv trådlöst som kan svara på om det funkar bra eller om larmet är bäst på trådade deckare?
Jimmy
De är godkända för larmklass R så du behöver inte vara orolig.J jimmyboy_666 skrev:Nån som kan svara på följande ang trådlösa mk och rörelsedetektorer till SPC larmet.
Jimmy
Ett larm är alltid tillförlitligast med trådbundna enheter.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden