Hej,
Till sommaren/hösten bygger vi ett Eksjöhus (Björkenäs), delvis modifierat. Det mesta börjar falla på plats men vi har en del funderingar;
1) Finns det någon på detta forum som byggt detta eller liknande hus och har några tips gällande planlösning etc?
2) Värmesystem; vi har nuvarande valt 495TWIN men vi funderar på bergvärme istället..
3) Hur viktigt är tilluft till kamin? Har tänkt placera en Contura 670 i vardagsrummet och har ingen planerad tilluft till denna.
Hejhej!