JRRE skrev:
Hej,

Till sommaren/hösten bygger vi ett Eksjöhus (Björkenäs), delvis modifierat. Det mesta börjar falla på plats men vi har en del funderingar;

1) Finns det någon på detta forum som byggt detta eller liknande hus och har några tips gällande planlösning etc?

2) Värmesystem; vi har nuvarande valt 495TWIN men vi funderar på bergvärme istället..

3) Hur viktigt är tilluft till kamin? Har tänkt placera en Contura 670 i vardagsrummet och har ingen planerad tilluft till denna.

Hejhej!
JRRE

Vart bygger du ???

// Kubicon
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.