Hej,
Jag har till slut bestämt mig för att göra slag i saken och renovera mitt badrum. Men jag har aldrig tidigare gjort något så pass stort, så är lite rådvill. Jag vill hitta ett bra företag som sköter allt åt mig och som ger garanti på hela arbetet. Kallas det totalentreprenad då?
Jag har letat runt lite på nätet, men känner inte riktigt att jag kan avgöra vilka som är bra och vilka som är mindre bra. Några som jag tittat på som verkar bra i mina ögon är Badrumsgruppen och Dåderman.
Sitter möjligtvis någon här inne med några bra tips på företag jag kan kontakta för offert?
Jag bor i Stockholm (Kungsholmen) som sagt, och badrummet i fråga är väldigt litet, knappt 2 kvm.
Jag är även intresserad av allmäna tips om saker jag bör tänka på, i kontakten med dessa företag, eller generellt med en badrumsrenovering när badrummet är så litet.
Jag har inte bestämt mig för någon budget ännu, men har inte tänkt att snåla allt för mycket. Är beredd att betala för kvalité på material och arbete. Har hela rotavdraget kvar att använda, förutom någon tusenlapp eller två, dvs ca 48000 kvar.