1 601 läst ·
6 svar
2k läst
6 svar
Vill köpa en sidebyside
Jag valde samsungs variant utan ismaskin för att den hade störst volym på frysen, ismaskin har jag dessutom ingen större användning för då jag inte är någon storförbrukare av is eller är beroende av gimmickprylar.
att priset dessutom var lågt var ju bara ett plus.

att priset dessutom var lågt var ju bara ett plus.

För somliga är den säkert det, dock inte för mig 
Vi har också tittat på samsungen.
Vi har även vi aktivt letat efter en utan ismaskin, för oss är poängen med sidebyside att få så mycket kyl/frys som möjligt utan att behöva offra så mycket bänkskiva (något vi har ont av redan som det är.
--
DaJ
Vi har även vi aktivt letat efter en utan ismaskin, för oss är poängen med sidebyside att få så mycket kyl/frys som möjligt utan att behöva offra så mycket bänkskiva (något vi har ont av redan som det är.
--
DaJ
Klicka här för att svara