Vilken rekommenderas och varför?

Finns dessa med dubbla kompressorer?
 
Jag valde samsungs variant utan ismaskin för att den hade störst volym på frysen, ismaskin har jag dessutom ingen större användning för då jag inte är någon storförbrukare av is eller är beroende av gimmickprylar.
att priset dessutom var lågt var ju bara ett plus.

rs21nasv_close_l.jpg
 
Är inte ismaskinen en stor del av grejen ;D
 
För somliga är den säkert det, dock inte för mig ;)
 
Vi har också tittat på samsungen.

Vi har även vi aktivt letat efter en utan ismaskin, för oss är poängen med sidebyside att få så mycket kyl/frys som möjligt utan att behöva offra så mycket bänkskiva (något vi har ont av redan som det är.

--
DaJ
 
Jag har hur mycket plats som helst
 
Då finns det ju även vanlig kyl/frys med ismaskin/vatten i om man vill ha mer palts.

--
DaJ
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.