Tjenare!
Är ute efter ny kyl och frys till det nya köket och skulle vilja ha era rekommendationer.
Har naturligtvis lite kriterier på varorna men har ni något ni kan rekommendera som kan passa in så vore jag tacksam.
1. Energisnål, helst A++.
2. Måste vara rostfri finish, får ej vara vita då köket är vitt.
3. Måste vara 180cm i höjd.
4. Gärna ha display eller liknande så man kan ställa in temp et.c, ej helt kal, ser så tråkigt ut.
5. Helst kosta runt 15 lök, inte upp mot 20.
6. (viktigt) Ha en bra belysning på insidan och ingen halvkass, torr belysning.