Jag ska till och spackla en skada i kökstaket som uppstod när vi bilade för ett golvbrunnsbyte på våningen ovanför. Tänkte kolla vilket spackel man ska använda? Materialet är som ni säkert ser betong... ska man använda ett och samma spackel eller ska man ha nåt typ cementbaserat att lägga igen med och sedan ta vanligt handspackel och lägga på överst?
Osäker om detta är i rätt forumavdelning, annars får admin gärna flytta den.
Osäker om detta är i rätt forumavdelning, annars får admin gärna flytta den.
Klicka här för att svara

