Jahapp, ytterligare en vecka...
Lilla röriga köket och "skamvrån"/skafferiet.

Blivande sovrummet.

Matrummet tog form

Lilla röriga köket och "skamvrån"/skafferiet.

Blivande sovrummet.

Matrummet tog form

Blir riktigt tjusigt det dära..
Charmigt litet hus det var från början ändå.. såg riktigt mysigt ut..
Fortsätt mata oss med bilder under byggets gång...
Charmigt litet hus det var från början ändå.. såg riktigt mysigt ut..
Fortsätt mata oss med bilder under byggets gång...
Dagens rapport!
Porriga stjärnhimmeln.

Sovrummet

Sovrummet igen

Lilla köket

Andre änden på köket

Porriga stjärnhimmeln.

Sovrummet

Sovrummet igen

Lilla köket

Andre änden på köket

Veckorapporten...
Sovrum, norrläge

Sovrum oxå norrläge

Gaveln med garderober

Sovrum, norrläge

Sovrum oxå norrläge

Gaveln med garderober

Vi skall se....

Hmm, den jag hittade nu, skall kolla om mor & far har flera..

Hmm, den jag hittade nu, skall kolla om mor & far har flera..
Vi ger ett försök, har vart i min släkt, ingifta släkt i 20 år. Min brors sambos mormor hade den. sen dog hon och då fick min brors sambo den.
Men den är byggd på 30 talet, och det är nog minst 10 personer som har ägt den sedan dess. Skall fråga grannen mer, om vad han vet.. han har ju bott där sen 50 talet...
Men den är byggd på 30 talet, och det är nog minst 10 personer som har ägt den sedan dess. Skall fråga grannen mer, om vad han vet.. han har ju bott där sen 50 talet...
Japp, jag mer eller mindre iaf. Men får ej ha adressen dit pga en klausul i arrendekontraktet. Är tvungen att ha det nu då , via telia och telefonindraging, sen blir det en postbox hehe..
Sen skall jag bo där med 3 kissor..
Sen skall jag bo där med 3 kissor..
[edit]Om Gudruns polare tänker ta vägen förbi dig - i vinter - bör du nog sova över hos kompisar... Du har ju massor med stora träd inpå knuten [/edit]
Skojar du?
, härom veckan/månaden då det blåste en dag så förbaskat dunkade det och slog i hela stuga.. träden nästan LÅG ner... haha satt i köket och bara glodde ut...
Skojar du?
Sov i huset för första ggn inatt! Var riktigt rart... varmt och skönt... kändes hemma på någe vis.. hade stjärnhimmel tänd men vart så irriterad då jag vaknade på natten att den lös i ansiktet på mig så den vart avstängd... ;D
Så rart, badrummet börjas med imorrn...
Så rart, badrummet börjas med imorrn...
Klicka här för att svara