Mr Handyman skrev:
Tror att Ryobis proffsmaskiner fick stryka på foten när de tre märkena synkades. Likaså AEG:s svarta serie.

Bosch har ju förutom sina två färger också Dremel. Stanley Black & Decker har förutom DeWalt även Porter Cable, som väl knappt finns i Europa och Bostitch. Måste vara en jättekoncern.
Tillhör inte Stanley och DeWalt samma koncern, åtminstånde i USA finns det sjukt mycket Stanley-prylar med Dewalt-logga på.
Bla handverktyg och olika lådor, typ tough-box och t-stak.

hantverkare1 skrev:
Tillhör inte Stanley och DeWalt samma koncern, åtminstånde i USA finns det sjukt mycket Stanley-prylar med Dewalt-logga på.
Bla handverktyg och olika lådor, typ tough-box och t-stak.
Det var inget...

Har taskig läsförståelse

hantverkare1, är du snabb nog kan du deleta dina inlägg istället... kan vara bra när det blir tokfel;)

Man ska inte missunna andra att ha roligt ;)

• Gilla
corre
  • Laddar…
Fick precis höra att tomten med stor säkerhet kommer lämna ett paket under granen till mig.. Återkommer imorgon kväll för att höra om den får forumets godkännande. Eller om det blir ett byte under mellandagarna!

God jul på er alla... Och måtte ni få många hårda paket! :D

• Gilla
corre
  • Laddar…
Det blev en AEG US 900 XE.. Den kommer nog duga gott för mitt behov. Men det finns ju en myriad med blad. Måste man köoa dom dyraste, eller duger det med lite billigare?

Du behöver inte köpa dom dyraste, köp efter grad av användning samt att du köper rätt blad till rätt sak.....
Bosch-bladen är väl både OK i pris och kvalitet, sen är dom lättillgängliga då dom finns lite överallt....

• Gilla
Talbo
  • Laddar…
Mr Handyman skrev:
Tror att Ryobis proffsmaskiner fick stryka på foten när de tre märkena synkades. Likaså AEG:s svarta serie.
Kan inte påminna mig att jag någonsin sett några Ryobi "professional grade" maskiner. Vilka är det, någon länk?

De finns på bilder i många amerikanska snickeriböcker, bl.a. Bill Hyltons Router Magic.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.