Det är svårt att välja slagport när man inte har någon erfarenhet av dem. Så jag rådfråga er om vilka märken ni har hört gott om och vilka man ska undvika.
Garaget kommer bli isolerat med underhållsvärme som stundtals kan höjas vid mek.

Det kommer bli en vit med måtten 25x21 så det finns för mycket att välja på för min del :)

Om ni vet bra erbjudanden får ni gärna länka till dem.

roYalSwe roYalSwe skrev:
Det är svårt att välja slagport när man inte har någon erfarenhet av dem. Så jag rådfråga er om vilka märken ni har hört gott om och vilka man ska undvika.
Garaget kommer bli isolerat med underhållsvärme som stundtals kan höjas vid mek.

Det kommer bli en vit med måtten 25x21 så det finns för mycket att välja på för min del :)

Om ni vet bra erbjudanden får ni gärna länka till dem.
Hur gick det, vilka portar köpte du? Jag sitter i samma sits men kan inte bestämma vad jag ska köpa? Det finns stort utbud (många kanske är samma?) men vilket är det bättre alternativet?

• Gilla
roYalSwe
  • Laddar…
Det blev denna port https://www.dorrtema.se/garageportar/slagportar/slagport-18gr-staende-sparning-vitlackerad-lagervara
Den kostade dock bara 13 770kr när jag köpte den.
Jag är nöjd med köpet och porten ser fin ut efter ett år.
Jag minns dock att slutblecket hade de monterat lite skevt och även trät bakom blev lite intryckt efter det, men jag plockade bort det och fixade till det och installerade en Yale Doorman med deras slutbleck istället.

Supporten svara snabbt på mail och dörren kom samma vecka som jag beställde den.

Leksandsdörren verkar annars vara ett bra märke om du kan lägga ett par tusenlappar extra.

• Gilla
AmatörenSören
  • Laddar…
Okej. Tack för svar!
Jag har inte bestämt mig än. Såg nu att dom hade 21' dörrar på dörrtema. Hur tycker du dina håller värmen?

Furuhälls har jag. Helt OK.

• Gilla
AmatörenSören
  • Laddar…
A AmatörenSören skrev:
Hur tycker du dina håller värmen?
Jag har inte hunnit isolera garaget ännu tyvärr så jag har ingen aning.

• Gilla
AmatörenSören
  • Laddar…
Hej
Jag köpte från EAB Norrland mått 25*23
Industriportar med plåt på in och utsida och alukarmar, finns bild när jag monterar dem på post #568 i ”sjövalla gård tråden”
//Mathias

• Gilla
AmatörenSören
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.