3 298 läst ·
5 svar
3k läst
5 svar
Vilket märke har egentligen högst anseende?
Vad är det festools har som är så bra? det jag kan tänka mig att de kan ligga i topp med är väl handöverfräs/cirkelsåg/sänksåg
När det gäller kap och gersågar känns ju Boschen som segrare, och när det gäller borrning så är hiltin hästlängder före.
Vanliga skruvdragare finns ju många bra, men bara en som panasonicen...makita släng dig i väggen...(hade en sån och den slängde jag i väggen)
Vanliga skruvmejslar fasta o lednycklar hylsor mm, vad säger ni där då?
Jag håller sandvik bacho men håller på att mer o mer bli facoom fan..
När det gäller kap och gersågar känns ju Boschen som segrare, och när det gäller borrning så är hiltin hästlängder före.
Vanliga skruvdragare finns ju många bra, men bara en som panasonicen...makita släng dig i väggen...(hade en sån och den slängde jag i väggen)
Vanliga skruvmejslar fasta o lednycklar hylsor mm, vad säger ni där då?
Jag håller sandvik bacho men håller på att mer o mer bli facoom fan..
Luddig fråga. Väldig skillnad på "Favoritmärke" och "vilket märke har högst anseende". I mitt huvud har Festool, Makita och alla andra statusmärken mycket gott anseende, mest grundat på andras erfarenheter i tex forum som detta, då jag själv sällan (läs aldrig) haft förmånen att bekanta mig närmare. Min arsenal av blåa Boschmaskiner ökar så det är väl en favorit ur pris/prestanda/kvalite/osv-synpunkt.
Klicka här för att svara