Hej
Har en garderob som förra ägarna satt in i huset vi bor i. Skulle behöva några fler hyllor i den eller några utdragbara lådor. Men hittar inte något märke på den så jag vet inte vilket företag som gjort den. Någon som känner igen vilket företag som kan ha gjort den? Eller om ni vet vad trä-imitationen skulle kunna heta så jag vet vad jag ska leta hyllplan i för något. Vill ju ha hyllor som passar till garderoben.
I bakgrunden ser ni kanten av en gammal hederlig gabondörr - om färgreferens behövs.
Har en garderob som förra ägarna satt in i huset vi bor i. Skulle behöva några fler hyllor i den eller några utdragbara lådor. Men hittar inte något märke på den så jag vet inte vilket företag som gjort den. Någon som känner igen vilket företag som kan ha gjort den? Eller om ni vet vad trä-imitationen skulle kunna heta så jag vet vad jag ska leta hyllplan i för något. Vill ju ha hyllor som passar till garderoben.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
I bakgrunden ser ni kanten av en gammal hederlig gabondörr - om färgreferens behövs.
Jag tycker både golvskenan och metallprofilen på dörren ser väldigt mycket ut som en lite äldre version av Elfas original-skjutdörrar. Känner dock inte igen trä-looken men har du inte kollat med Elfa skulle jag göra det för att se om det kan komma från dem.U Upp skrev:Hej
[bild] [bild] [bild]
Jag blandade björkstomme med vit inredning i en tidigare lägenhet, gav ett fräscht intryck. Brukar ofta bli bättre att bryta helt än att hitta något som nästan är rätt.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 46 204 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 46 204 inlägg
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 46 204 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 46 204 inlägg
När det bara gäller ett hyllplan så är det kanske lättare att göra ett själv av körsbärsträ än att hitta någon som fortfarande tillverkar ett sånt hyllplan.U Upp skrev:
T.ex. https://stragendo.ee/sv/category/wood-panels/cherry
Klicka här för att svara