Vilket lim bör jag använda och hur får jag en snygg och tät skarv mellan bänkskivan och hon?
Skrev frågan tidigare i veckan men var nog lite otydlig så jag testar att vara lite tydligare. Jag ska underlimma diskhon i en egengjuten Betongbänkskiva. Det sitter ingjutna bultar i skivan som hon fästs i med mutter. Resultat liknande detta eftersträvas: https://www.ccrye.info/wp-content/u...of-dark-kitchen-cabinets-concrete-counter.jpg