Jag har inte bestämt mig till fullo ännu, men jag är sugen på ett "liggande stavar"-kakel ovanför bänkskivan i svart (köket kommer vara vita luckor och svarta vitvaror), typ ett kakel motsvarande detta:
Jag funderar på att även kakla in i fönstersmygen, men här tappade jag kollen fullständigt på vad jag ska ha för kakel dit? Köksfönstret sitter en bit upp, men jag kan inte använda samma kakel, det skulle nog se för plottrigt ut. Ska jag gå på mosaic av något slag?
