P pennybridge #1 Medlem · Örebro · 1 088 inlägg 14 jul 2024 18:29 pennybridge Medlem Örebro 1 088 inlägg 14 jul 2024 18:29 #1 Undrar vad jag ska ha för glidskydd och hur jag bör montera det på vår sommarstuga med plåttak. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Undrar vad jag ska ha för glidskydd och hur jag bör montera det på vår sommarstuga med plåttak. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Daydreamer #2 Medlem · 418 inlägg 31 jul 2025 10:45 Daydreamer Medlem 418 inlägg 31 jul 2025 10:45 #2 P pennybridge skrev: Undrar vad jag ska ha för glidskydd och hur jag bör montera det på vår sommarstuga med plåttak. [bild] [bild] Montera det på hängrännan.. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
P pennybridge skrev: Undrar vad jag ska ha för glidskydd och hur jag bör montera det på vår sommarstuga med plåttak. [bild] [bild] Montera det på hängrännan..