Kan någon identifiera vilket fabrikat det är på dessa garderober, och/eller var man kan köpa hyllplan med denna infästning?
Dels för att alla övriga hyllplan är med den typen, och dels för att jag tycker att dom fungerar väldigt bra (jag vet att andra hyllbärare passar, men jag vill ha just dessa).
Kommer nog i framtiden att komplettera med fler skåp också, så vill ju ha samma fabrikat på stommar/luckor då. Om dom fortfarande tillverkas...
Dels för att alla övriga hyllplan är med den typen, och dels för att jag tycker att dom fungerar väldigt bra (jag vet att andra hyllbärare passar, men jag vill ha just dessa).
Kommer nog i framtiden att komplettera med fler skåp också, så vill ju ha samma fabrikat på stommar/luckor då. Om dom fortfarande tillverkas...
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 311 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 311 inlägg
Vi hade garderober som såg ut så där i huset som byggdes 1989 och vi trodde det var Marbodal men när vi skulle komplettera med annan inredning så stämde det inte riktigt med måtten för avstånden från framkant till hålen.
Mitt är byggt 2003, troligen originalgarderober för dom finns i flera rum och även skåp i samma stil i tvättstugan.BirgitS skrev:
Har kikat runt på Marbodals hemsida, och trådbackarna i deras garderober skiljer aningens i design mot mina, så kan vara att det inte är Marbodal trots allt.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 311 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 311 inlägg
Det man behöver kolla är alltså hålbilden för Marbodal kan ju ha gjort om designen lite för att det blir billigare eller något liknande.H Halling skrev:
Köket är bytt av förra ägaren, men jag hittade en pärm med papper från när huset byggdes, och där är det angivet Marbodal på samtliga skåp och garderober!E egge80 skrev:
Retar mig bara att jag inte tänkte på att leta fram den pärmen från början...
Klicka här för att svara