2 211 läst ·
18 svar
2k läst
18 svar
Vilket excel för Macintosh?
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 188 inlägg
TS kör OS X. Det är i princip bara att välja på Officef 2011 och Office 2016. Office 2008 funkar inte bra på nyare system. 2011 är en loppig hund. Återstår 2016...eller alternativen Numbers, LibreOffice, m.fl.
Johan, har du någon aning om det går att "låsa" cellerna i numbers så att man inte kan ändra i dem. Tex om jag har skrivit en fiffig formel och vill vara säker på att jag inte råkar skriva över den i framtiden.Johan Gunverth skrev:
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 188 inlägg
Klicka här för att svara
