Snailman
IMG_20160404_120912840.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

IMG_20160404_120923242.jpg
Skapa konto

R.i.p.

Funderat på att åberopa garantin? Maskinerna är ju faktiskt gjorda för att tåla en hel del.

Snailman
phl skrev:
Funderat på att åberopa garantin? Maskinerna är ju faktiskt gjorda för att tåla en hel del.
Jag var en av testarna här på forumet, så jag har/hade inte precis nåt kvitto att visa upp.

Snailman
Snailman skrev:
edit ser nu att de säljer gop300 för 1790kr hos netonnet, blir nästan lite sugen. iaf jämfört med att ge 1100 bara för fästet.

Får nog bli en sådan, är osäkert om det är plastlåda eller kartong, men jag har ju en plastlåda redan so what. så kan jag köpa en maskin hos jula när den blir nedsatt för de dammiga skitjobben (som troligen tog kål på min bosch)
IMG_20160406_163501011.jpg
Skapa konto

OK, den levereras i papp kartong som väntat, däremot följe insats till lådan med samt plåtlådan till tillbehören, så PM man inte behöver plastboxen så blir det ju lite billigare.

Du behöver inget kvitto _förutsatt_ att du registrerat maskinen i samband med att du köpte/fick den. Uppenbarligen har du inte gjort det och därmed gått miste om tre års garanti :( Se så, regga nu din nya maskin!

Är du säker? När man reggar maskinen på Bosch sida står det att infon måste överensstämma med kvittot? Så jag misstänker att de gärna vill se kvittot om man ska åberopa garantin?

Nu var det iofs något år sedan jag senast reggade en blå Boschmaskin men inte sjutton har jag alltid haft något kvitto, än mindre knappat in det. Kanske behövs om man faktiskt vill få maskinen lagad?

phl skrev:
Kanske behövs om man faktiskt vill få maskinen lagad?
Ja, det är det jag misstänker :)

Snailman
har för mig att jag gick in och skulle registrera det då jag fick det, men inte tyckte att jag visste vad jag skulle skriva.

Ska försöka med det nya ikväll åtminstone :)

Snailman skrev:
[bild]

OK, den levereras i papp kartong som väntat, däremot följe insats till lådan med samt plåtlådan till tillbehören, så PM man inte behöver plastboxen så blir det ju lite billigare.
Info till alla, Det står faktiskt på NetOnNets hemsida:

Bosch Professional GOP300SCE carton box Art.nr: 224278

I kartongen
BIM instickssågblad AIZ 28 EB
Deltaslippapper K80
Deltaslipskiva
Kartong med 1/1 L-BOXX-inredning
Segmentsågklinga ACZ 85 EC

Källa:
https://www.netonnet.se/art/hemhushall/verktyg/sagmaskiner/bosch-gop300sce-carton-box/224278.9450/

Redigerat:
Snailman
Det är en plastlåda till tillbehören, inte en plåtlåda som rättstavningen ändrat till.

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.