7 564 läst ·
18 svar
8k läst
18 svar
Vilket bastuaggregat ska jag köpa?
Ser bra ut! Har du en kontroll panel på väg eller?Litengubbe skrev:
[bild]
Jag har en Harvia Top Steel M80. Ett 8kw aggregat. Min bastu är aningen större än din i kubik och jag tror garanterat att denna skulle räcka och bli över. Det är ett trefas agg.
Sök på prisjakt så hittar du säkert lämplig återförsäljare i din närhet.
Som en parantes skulle inte jag lägga alla de extra pengarna som ett Tylö-agg. medför. Har inget emot Tylö, tycker bara att det är lite för dyrt i förhållande till vad du får och behöver.
Klicka här för att svara