Litengubbe Litengubbe skrev:
[bild]
Jag har en Harvia Top Steel M80. Ett 8kw aggregat. Min bastu är aningen större än din i kubik och jag tror garanterat att denna skulle räcka och bli över. Det är ett trefas agg.
Sök på prisjakt så hittar du säkert lämplig återförsäljare i din närhet.
Som en parantes skulle inte jag lägga alla de extra pengarna som ett Tylö-agg. medför. Har inget emot Tylö, tycker bara att det är lite för dyrt i förhållande till vad du får och behöver.
Ser bra ut! Har du en kontroll panel på väg eller?
 
P preben89 skrev:
Ser bra ut! Har du en kontroll panel på väg eller?
Nej, den sitter på aggregatet.
 
  • Gilla
preben89
  • Laddar…
P preben89 skrev:
Batun är i källaren så det går tyvär inte
Varför snedtak i bastun om den är i källaren?
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
Ja du fråga för förra ägaren :crysmile:
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.