Hej!
Vårt torp är byggt 1850 och när vi renoverar köket hittar vi rester av flera lager färg men också denna tapet.
Vi gissar att den kommer från 50 eller 60 talet, vad tror ni?
Vårt torp är byggt 1850 och när vi renoverar köket hittar vi rester av flera lager färg men också denna tapet.
Vi gissar att den kommer från 50 eller 60 talet, vad tror ni?
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 639 inlägg
Helt underbart häftig tapet, hoppas ni sparar åtminstone en bit av den!
Jag tycker formspråket andas sent 1950-tal eller tidigt 1960-tal.
Jag tycker formspråket andas sent 1950-tal eller tidigt 1960-tal.
Medlem
· Stockholm
· 4 633 inlägg
Såga ut en stor bit och gör en tavla.
Klicka här för att svara

