Det kanske blir lättare att ställa på ett rör?
 
T tgr_se skrev:
Det kanske blir lättare att ställa på ett rör?
Precis

"Rörmokarpass"
 
K
Violina Violina skrev:
Precis

"Rörmokarpass"[/

Ja! det känns ”rätt”, ska ringa rörmokarn o höra vad han säger.
 
K
Ja! Det känns ”rätt”,
ska kolla med rörmokarn som har varit med ett tag i rörmokeribranchen.
 
K
useless useless skrev:
[länk]
Där satt han! In the middle of the prick . Om jag kan lita på annonsören?
Iaf precis det passet jag har.
 
K Kling 1 skrev:
Där satt han! In the middle of the prick . Om jag kan lita på annonsören?
Iaf precis det passet jag har.
Gött :D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.