Jag ska sätt Huntonit symfoni takskivor i vardags rummet som ser ut så här men funderar på längden på skivorna o riktningen....i den långsmala hallen utanför har jag samma skivor i riktning som pilen och dom är 120cm långa, tar jag samma längd o sätter längs med långa väggen blir det ganska misslagom...sätter jag dom i samma riktning som hallen blir det bättre men känns som att det blir fel väg då 🤔 Tar jag dom längre skivorna på 180 cm o sätter längst med långsidan stämmer det bättre men tänker man på att det är olika längder i hallen o rummet?
Ge mig råd o tips eller tänker jag fel på något sätt?
Skiss av vardagsrum och hall på rutat papper med måttangivelser 620 cm och 400 cm, pilar som visar riktningar och markerade fönster.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Ingen åsikt?

A
Jag skulle lagt alla åt samma håll..

• Gilla
ptlf
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Jag skulle lagt alla åt samma håll..
Utan att må illa när du ligger i soffan o tittar på taket 🤔😊 Känns som fel vilken än väg jag gör men det kanske bara är före det är gjort 🙄

A
P ptlf skrev:
Utan att må illa när du ligger i soffan o tittar på taket 🤔😊 Känns som fel vilken än väg jag gör men det kanske bara är före det är gjort 🙄
Tror inte att du kommer att må illa av att skivorna går ifrån långsida till långsida..

• Gilla
ptlf
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.