E Emil Wahlin #1 Medlem · 44 inlägg 8 feb 2022 18:44 Emil Wahlin Medlem 44 inlägg 8 feb 2022 18:44 #1 Hej! Vilken typ av plugg bör jag använda om jag ska montera upp en liten hylla i en tegelvägg? Det är tegel, puts och spackel. Ej gips eller betong. Men svårt att förstå mig på vilken plugg jag bör använda.
Hej! Vilken typ av plugg bör jag använda om jag ska montera upp en liten hylla i en tegelvägg? Det är tegel, puts och spackel. Ej gips eller betong. Men svårt att förstå mig på vilken plugg jag bör använda.
B BSOD #2 Medlem · Västmanland · 5 262 inlägg 8 feb 2022 18:49 BSOD Medlem Västmanland 5 262 inlägg 8 feb 2022 18:49 #2 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Sådan brukar jag köra i tegel, om man har normala laster. Är det riktigt tunga saker kan man väl börja fundera på om man ska fästa in det med bättre.
Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Sådan brukar jag köra i tegel, om man har normala laster. Är det riktigt tunga saker kan man väl börja fundera på om man ska fästa in det med bättre.
E Emil Wahlin #3 Medlem · 44 inlägg 8 feb 2022 18:57 Emil Wahlin Medlem 44 inlägg 8 feb 2022 18:57 #3 B BSOD skrev: [bild] Sådan brukar jag köra i tegel, om man har normala laster. Är det riktigt tunga saker kan man väl börja fundera på om man ska fästa in det med bättre. tack för svar
B BSOD skrev: [bild] Sådan brukar jag köra i tegel, om man har normala laster. Är det riktigt tunga saker kan man väl börja fundera på om man ska fästa in det med bättre. tack för svar