Vi skall bila bort betong, isolera och gjuta ny platta med golvvärme i vårt gamla hus från 20-talet. Vilka är det man vänder sig till? Har bara precis börjat fundera och planer lite.
Knyttet
El golvvärme lägg mest i badrum.
Klinkern blir lite kall även på
sommaren.
Och då är värme systemet nerdraget.
Om det är övriga utrymmen skulle jag lagt
vatten buret.
Mvh Putte
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.