Medlem
· Norrbotten
· 585 inlägg
De gamla på blocket har bra ös
bläddra i en vvs katalog så får du allt serverat
Alla nya är väl snålspolande så det är nog begagnat om det är fler liter du är ute efter, jag har iaf märkt stor skillnad i "trycket" mellan en billig svedbergs och en dyrare svedbergs.
Den dyrare har betydligt kraftigare spolning och tömmer stolen varje gång medan den billiga oftast får spolas en extra gång trots att det är lika många liter...
Den dyrare har betydligt kraftigare spolning och tömmer stolen varje gång medan den billiga oftast får spolas en extra gång trots att det är lika många liter...
En vanlig IFÖ Sign 6860 kan du hosta upp flödet till 8L på både stora och lilla knappen.
http://www.ifo.se/produkter/toalett...ar/ifo-sign-wc-stol-6860-inbyggt-s-las/24564/
http://www.ifo.se/produkter/toalett...ar/ifo-sign-wc-stol-6860-inbyggt-s-las/24564/
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Renoverare
· Stockholm
· 20 220 inlägg
Vi har en vägghängd modell med tanken i taket, blir sjukt bra fart på spolningen.
Klicka här för att svara
