Det är nog svårt för en lekman att avgöra säkert om man har VVC eller inte.
 
Problemet löst. Fetstopp i vvc pumpen, nu är det bara att vrida på kranen och det kommer 50°C vatten på stört. Har inte varit hemma själv och kontrollerrat men min kära sambo sa att nu är det ordentligt varmt.
Fjärrvärmesnubben sa att det var konstigt att detta inte hade uppmärksammats vid besiktningen av huset. Han anmärkte även på att det var dåligt uppmärkta rör, vilket jag även kännt då jag stått där inne och krafsat mig i huvudet och undrat vilket rör som är vilket.
Tack alla för era kloka svar (TN-Funkis och Emicke, ni verkar vara de som tog hem the grand prize! i felsökningstävligen ;))
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.