3 729 läst ·
8 svar
4k läst
8 svar
Vilken strömbrytare kron eller dubbeltrapp
Hej! Ska beställa strömbrytare till badrummet. En klassisk Renova. Vill ha en med två brytare så att jag kan tända taklampan med den ena och två lampor på var sin sida spegeln över handfatet med den andra. Det är alltså tre lampor men två är alltid tända/släckta tillsammans. Ska jag beställa kron eller dubbeltrapp? Tänker inte dra elen själv om någon undrar
Hej! Har bara kontakt med kakelkillen som tar in resten. Så vet inte vem elektrikern blir. Men ni tror inte att det spelar någon roll? Vill helst inte att det blir någon annan design på brytare så jag var lite inne på att köpa båda. Men det är ju onödigt om jag kan klura ut vilket som är bästa alternativet tänker jag..S Soltorp40 skrev:
Men har kakellillen dragit rören?O Ozma skrev:Hej! Har bara kontakt med kakelkillen som tar in resten. Så vet inte vem elektrikern blir. Men ni tror inte att det spelar någon roll? Vill helst inte att det blir någon annan design på brytare så jag var lite inne på att köpa båda. Men det är ju onödigt om jag kan klura ut vilket som är bästa alternativet tänker jag..
Då bör han ju rimligen kunna koppla strömställare också.
Hej! Inget är gjort än men jag sitter och beställer det jag skulle stå för "kaklet, klinkers och det utanpå/ovanpå" toalett, handfat, belysning etc.. Blev fula strömbrytare när elen gjordes om i resten av huset så jag sa att jag ville beställa själv den här gången..E El-Löken66 skrev:
Klicka här för att svara