Medlem
· västra götaland
· 124 inlägg
Produkter som diskuteras: "kabelklammer"
Kabelklammer 36 1MLE Rapid
Optimal fästning av lågvoltskablar
155 kr inkl moms
Läs mer
EXQ 3g1,5 brukar ha en diameter på mellan 8 och 9 mm, tyvärr verkar Gelia vara väldigt hemlighetsfulla med data, så jag skulle ALDRIG köpa av dem.
Men helt klart är det 7-10 eller 8-12 klammer som gäller.
Eller Letti 7 eller 8
När det gäller Letti blir det alltid snyggare med en diameter mindre ifall det är gränsfall
Men helt klart är det 7-10 eller 8-12 klammer som gäller.
Eller Letti 7 eller 8
När det gäller Letti blir det alltid snyggare med en diameter mindre ifall det är gränsfall
Gelia gör väl inga egna kablar (eller andra grejer) utan det är någon annans rebrandade kabel. Eftersom det är en EXQ borde det finnas tryckt på kabeln vem som faktiskt tillverkat den.
Om jag ska gissa hejvilt så skulle jag kunna tro att man inte skriver ut diametern på förpackningen för att det kan vara olika beroende på vilken leverantör som producerade just denna kabel.
Jag köper inte heller Gelia om jag inte verkligen måste (för att det är det enda som finns). Bättre att bara köpa direkt i tillverkarens förpackning.
Om jag ska gissa hejvilt så skulle jag kunna tro att man inte skriver ut diametern på förpackningen för att det kan vara olika beroende på vilken leverantör som producerade just denna kabel.
Jag köper inte heller Gelia om jag inte verkligen måste (för att det är det enda som finns). Bättre att bara köpa direkt i tillverkarens förpackning.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden