Rehau slangen från Hornbach har nu varit i tjänst under konstant tryck i en månad och hittills håller den. Jag kan se att den är aningen uppsvälld precis vid kopplingarna (i båda ändar) men inte så mycket och den sitter stadigt på ännu!
Rehau slangen från Hornbach har nu varit i tjänst under konstant tryck i en månad och hittills håller den. Jag kan se att den är aningen uppsvälld precis vid kopplingarna (i båda ändar) men inte så mycket och den sitter stadigt på ännu!
Och då någon var in här och gillade så jag fick en notis om detta ämne kan jag berätta att slangen än idag håller!
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.