P
Jag själv funderar starkt på en batteridriven sänksåg! Kan bara inte bestämma mig för en Festool eller Makita:thinking: och båda märkena har väll batterikampanj just nu så då passar de fint att beställa en ikväll :rofl:

• Gilla
bulleribock
  • Laddar…
P
Nåväl hann inte bli kväll för köplusten tog över, fick bli en Festool batteri sänksåg:oops: Toolab har bra pris på dom nu :) tillsammans nästan hela sortimentet!

• Gilla
bulleribock och 2 till
  • Laddar…
P pleqtiz skrev:
Nåväl hann inte bli kväll för köplusten tog över, fick bli en Festool batteri sänksåg:oops: Toolab har bra pris på dom nu :) tillsammans nästan hela sortimentet!
Jag utnyttjade med det i torsdags, dock en med sladd för min del. Hade själv funderat ett tag på att köpa Boschen som nämns men det fick tillslut bli Festoolen de har med två skenor för bra pris.

• Gilla
pleqtiz
  • Laddar…
Hade jag själv köpt en sänksåg idag så hade jag definitivt övervägt Mafell. Flexi-skenan verkar utomordentligt trevlig.

P pleqtiz skrev:
Sänk och inte HKC med FSK skenan? :thinking:

• Gilla
bulleribock och 1 till
  • Laddar…
P
FredrikR FredrikR skrev:
Sänk och inte HKC med FSK skenan? :thinking:
Den har jag redan :oops:

• Gilla
  • Haha
bulleribock och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.