Jag ska investera i en punktutsug men är osäker på om jag ska välja Fumex eller Nederman. Är det någon som har erfarenhet av de här märkena? Jag tar gärna emot synpunkter kring fördelar och nackdelar, även förslag på andra märken tar jag gärna emot.
 
Ruskigt dyrt som nya båda två. Kan du hitta begagnat föreslår jag att du låter det styra valet.
(Förutsätter att du frågar som privatperson)
 
Jo men det gör jag, jag får fundera vidare på den då.
Finns det något mer kvalitetsmärke som inte är så dyrt?
Såg att det fanns något som hette Geovent, någon erfarenhet av det märket?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.