Ja, jag blev den självgoda Barkarby fåtöljen som glider omkring på en ´räkmacka´ ??? .... jag kör ju omkring med en stor diesel truck på jobbet.... ;D ;D
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.