Här blev det hallspegel RISKA. Så mig kan Ni fika med..., i timmar!
 
Ja, jag blev den självgoda Barkarby fåtöljen som glider omkring på en ´räkmacka´ ??? .... jag kör ju omkring med en stor diesel truck på jobbet.... ;D ;D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.