11 670 läst ·
93 svar
12k läst
93 svar
Vilken Luftvärmepump till Garage på 112kvm? Panasonic?
Som sagt innan, vi kom överens om en grym deal på en pump han fått som en kompensation från Panasonic så här fått den mycket billigare än officiella priset, därav en specialare. Jag är nöjdC Comfort Thomas skrev:
Medlem
· Nykvarn
· 2 594 inlägg
Ja det är huvudsaken att man som köpare känner sig nöjd, oavsett vad man köper 
Av ren nyfiken undrar jag vad ett officiellt pris är ?
Utan installation finns dom väl från ca 13000:- eller kanske lägre beroende på tex garantilängder, vad den sen kostar inkl installation är det man ska jämföra och att man har en bra installatör .
Får hoppas du får in den snart då det är en skvätt kvar av ”vintern”
Utan installation finns dom väl från ca 13000:- eller kanske lägre beroende på tex garantilängder, vad den sen kostar inkl installation är det man ska jämföra och att man har en bra installatör .
Billigast på prisjakt är runt 16000.C Comfort Thomas skrev:Ja det är huvudsaken att man som köpare känner sig nöjd, oavsett vad man köper
Installatören pratade om ca 22000 installerad och klar.
Medlem
· Nykvarn
· 2 594 inlägg
Dålig koll på vad som är ”billigast” med 5års garanti på prisjakt så det kanske är ca 16000:- för en ren/lös maskin.
22000:- innan rotavdrag kan säkert stämma som någon form av riktpris, oftast beroende på hur mycket man får lägga på att få fram en elanslutning.
22000:- innan rotavdrag kan säkert stämma som någon form av riktpris, oftast beroende på hur mycket man får lägga på att få fram en elanslutning.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden