18 088 läst ·
36 svar
18k läst
36 svar
Vilken kyl och frys?
Sida 1 av 3
Allvetare
· Västra Götaland
· 12 293 inlägg
Ta den som har flest nivåer i höjdjustering av hyllplanen. Stör mig på det i mitt Miele kylskåp
EvaMLin
Renoveringsnovis
· Gävleborg
· 156 inlägg
EvaMLin
Renoveringsnovis
- Gävleborg
- 156 inlägg
Jag rustade köket i höstas och valde Siemens kombinerade kyl/frys med No Frost. Hittills är jag jättenöjd, men saknar min gamla LG side-by-side med ’halv’ frys. Ibland måste man kompromissa...
Nej, det vet man ju inte men samsung har varit bäst i test enligt råd och rön 3 år i följd.electroluxaren skrev:
Det som är fel med deras tester tror jag är att dom testar skåp i samma prisklass.
Kollade på en test från 2016 tror jag och då testade dom en liebherr i 18000 kr klassen och då kom den först.