Nja, nu äger ju föräldrarna 90% så några 50% av hela lägenheten kan aldrig komma på tal.
Dessutom äger dottern redan sina 10 innan pojkvännen flyttade in, då den kan aldrig bli samboegendom.
Det verkar råda en hel del meningar om detta och då jag inte är jurist så menade jag att för säkerhets skull skriv ett samboavtal så kommer det inte bli något krångel i framtiden. Man vill väl vara 100% på den säkra sidan tänker jag 😀
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.