1 659 läst ·
9 svar
2k läst
9 svar
Vilken hemelektronik behöver en tonåring?
Jag har snart renoverat klart mitt barns rum och vill överraska med några nya saker.
Tänkte köpa en teve och en ny högtalare.
Har ni några tips på annan hemelektronik eller smarta saker till en 16-årig tjej?
Tänkte köpa en teve och en ny högtalare.
Har ni några tips på annan hemelektronik eller smarta saker till en 16-årig tjej?
Bra tips!
Jag tänkte först fråga om teven och högtalaren, men hon har redan högtalaren hon ville ha (JBL Extreme 3) hos sin pappa.
Tänkte kanske köpa en Beosound a1 2nd Gen.
Jag tänkte först fråga om teven och högtalaren, men hon har redan högtalaren hon ville ha (JBL Extreme 3) hos sin pappa.
Tänkte kanske köpa en Beosound a1 2nd Gen.
NEJ!J J Vos skrev:
Under inga omständigheter.
Hon har skaffat sig en pojkvän, så jag ska montera lysrör som de har på fabriker och ta bort dörrarna. 🤣
Skämt åsido, dimbar belysning har jag inte tänkt på. Låter som en bra idé.
Är det dyrt att anlita en elektriker eller finns det vägglampor som är dimbara?
H
Hallerudsbo
Verktygstokig
· Värmland
· 3 837 inlägg
Hallerudsbo
Verktygstokig
- Värmland
- 3 837 inlägg
Vi köpte led slinga från biltema. Det har vart populärt i alla våra barns rum.
Kan de dimma och ha olika färg.
Är det rött är det bara hålla sig borta 😂
Tv med typ äppel box eller liknande för att streama tv osv.
Kan de dimma och ha olika färg.
Är det rött är det bara hålla sig borta 😂
Tv med typ äppel box eller liknande för att streama tv osv.
Om hon inte redan är fast i Appleträsket skulle jag slå ett slag för Chromecast med Google TV och fjärrkontroll.
https://www.kjell.com/se/produkter/...e29hAPv-WFzNmvfsUswGT0w2aeW1jfKxoCpCUQAvD_BwE
Och det finns flera olika "smarta" lampor man kan styra via WiFi. Både lösa glödlampor och taklampor med integrerad LED
Philips Hue
IKEA trådfri
Tuya
... mfl
https://www.kjell.com/se/produkter/...e29hAPv-WFzNmvfsUswGT0w2aeW1jfKxoCpCUQAvD_BwE
Och det finns flera olika "smarta" lampor man kan styra via WiFi. Både lösa glödlampor och taklampor med integrerad LED
Philips Hue
IKEA trådfri
Tuya
... mfl
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 667 inlägg
Jag råkade köpa en lampa från Philips som hade inbyggt tre fasta dimmersteg, stäng lampan och tänd direkt igen så skiftar den mellan lägena.
Upptäckte att det räckte för egen del på några ställen.
Upptäckte att det räckte för egen del på några ställen.
Klicka här för att svara