130 416 läst ·
334 svar
130k läst
334 svar
Vilken grill är egentligen bäst?
Min fråga rör sig nu kring den till en kolgrill och den ser ut såhär:
http://www.grillhouse.se/grill-bbq-tillbehor/cig-gjutjarnsgaller-till-57cm-klotgrillar.html
http://www.grillhouse.se/grill-bbq-tillbehor/cig-gjutjarnsgaller-till-57cm-klotgrillar.html
Medlem
· Västra Götaland
· 766 inlägg
Ser käckt ut, speciellt iom att man kan använda olika insatser till det. Annars ju webers gbs bra.
Jag hade säkert kvar kvitto då jag sparar allt som kan tänkas reklameras i hemarkiv. Och större köp brukar jag scanna (går snabbt med mobilapp Scannable och sparar direkt i Dropbox). Weber kan jag tänka mig är bra på kundservice.
Medlem
· Västra Götaland
· 766 inlägg
Att spara är inte problemet, att hitta det vid ett senare tillfälle är. Har Scannable/Dropbox OCR och sökfunktion? Då är det säkert super. Annars, hur ska man hitta rätt ett år senare?nikasp skrev:
j.f.s
Elektroniktokig
· Dalarna
· 1 242 inlägg
j.f.s
Elektroniktokig
- Dalarna
- 1 242 inlägg
OT: Sparakvittot använder jag. Söka går fint men den söker inte på innehållet på kvittot då det är en bild. Den har en OCR-tolk för fotograferade kvitton men den är i beta-stadiet just nu. Du kan dock lägga till valfri information som är sökbar sedan.
Vi arkiverar alla kvitton i pappboxar, 2 år per kartong. Det är så sällan man behöver ett kvitto att det är värt omaket att leta när man väl behöver det istället för att scanna vid inköpstillfället. Glömmer man det är man ju ändå lost...
Jag är nöjd med min Q3200 förutom en sak; plastchassit är sylvasst! Jag har skurit mig rejält ett par gånger när jag torkat av det. Torkar man av framsidan och slår i grillverktygshållarna är blodvite ett faktum, men i princip alla kanter på plasten är så vassa att det är lätt att skära sig. Det är nog lätt åtgärdat med lite sandpapper, men jag funderar ändå på att reklamera. Är et en premiumgrill så ska kvalietskänslan inte vara a´la Kina.
Eller har jag bara fått ett måndagsex?
Eller har jag bara fått ett måndagsex?