Ser käckt ut, speciellt iom att man kan använda olika insatser till det. Annars ju webers gbs bra.

nikasp
Jag som brukar vara rätt ordentlig köpte bara nytt dumt nog.

mexitegel skrev:
Går det sönder efter bara två år så tycker jag du ska reklamera det.

• Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Så länge sparar jag inte mina kvitton... Kanske kan vara bra för framtida bruk.

nikasp
Jag hade säkert kvar kvitto då jag sparar allt som kan tänkas reklameras i hemarkiv. Och större köp brukar jag scanna (går snabbt med mobilapp Scannable och sparar direkt i Dropbox). Weber kan jag tänka mig är bra på kundservice.

nikasp skrev:
Jag hade säkert kvar kvitto då jag sparar allt som kan tänkas reklameras i hemarkiv. Och större köp brukar jag scanna (går snabbt med mobilapp Scannable och sparar direkt i Dropbox). Weber kan jag tänka mig är bra på kundservice.
Det va en bra ide faktiskt...

nikasp skrev:
Att spara är inte problemet, att hitta det vid ett senare tillfälle är. Har Scannable/Dropbox OCR och sökfunktion? Då är det säkert super. Annars, hur ska man hitta rätt ett år senare?

• Gilla
snowjim
  • Laddar…
j.f.s
OT: Sparakvittot använder jag. Söka går fint men den söker inte på innehållet på kvittot då det är en bild. Den har en OCR-tolk för fotograferade kvitton men den är i beta-stadiet just nu. Du kan dock lägga till valfri information som är sökbar sedan.

Vi arkiverar alla kvitton i pappboxar, 2 år per kartong. Det är så sällan man behöver ett kvitto att det är värt omaket att leta när man väl behöver det istället för att scanna vid inköpstillfället. Glömmer man det är man ju ändå lost...

• Gilla
plaggis
  • Laddar…
Jag tar kort på mina kvitton och sparar i Dropbox

Undrar om man kan bygga en grill av massa kvitton och undrar om den skulle kunna bli bra....kanske rent ut av bäst.

• Gilla
Ashe och 2 till
  • Laddar…
...apropå alla helt urspårade trådar på sistone :D

nikasp
Sorry... Man kanske kan smaksätta köttbiten med kvittorök.

Jag är nöjd med min Q3200 förutom en sak; plastchassit är sylvasst! Jag har skurit mig rejält ett par gånger när jag torkat av det. Torkar man av framsidan och slår i grillverktygshållarna är blodvite ett faktum, men i princip alla kanter på plasten är så vassa att det är lätt att skära sig. Det är nog lätt åtgärdat med lite sandpapper, men jag funderar ändå på att reklamera. Är et en premiumgrill så ska kvalietskänslan inte vara a´la Kina.

Eller har jag bara fått ett måndagsex?

Är skit nöjd med min Broil King baron 440.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.