Medlem
· Västernorrland
· 12 021 inlägg
Hur är den gjord? Ser ju nästan ut runt kanterna som att det ligger nåt på så att säga. Det finns/fanns ju nåt man limmade på bef släta dörrar för att få lite krusiduller. Har liksom aldrig sett nån innerdörr som har nån fräsning runt vid karmen?
Du har nog rätt. Lite som en ram som är pålimmad. Nåväl. Verkar omöjligt att hitta iallafall. Vi kör på en plan dörr istället. Sen får vi byta ut de andra dörrarna vart eftersom.S Stefan1972 skrev:
Vill egentligen bara att det ska vara enhetligt.
Klicka här för att svara

