kamilenski skrev:
Det finns bara ett problem. Någon måste hämta det från Polen.
I övrigt är priserna där just på dessa varor ca 1/4 DEL.
Som ytong och annat bygg.
Bänkskivor måttbeställda ca halva priset...
Det brukar löna sig att betala frakt, så löser sig den biten. Ofta billigare än att ta färjan själv, övernattning, ta ledigt från jobbet osv.
1/4 del av svenska priser menar du? Wow, var handlar du någonstans? Jag brukar beställa ett par långtradare om året, men såna priser kommer jag inte i närheten av. Möjligtvis spik och skruv.

AnneFi skrev:
Ta mig med! Ta mig med!
Kanske ska tvinga sambon ta med en diskbänk hem nästa gång han hämtar öl. :)
Vi har köpt mycket fina badrumsmöbler i Rostock! Öl med! :D

isolde skrev:
Det brukar löna sig att betala frakt, så löser sig den biten. Ofta billigare än att ta färjan själv, övernattning, ta ledigt från jobbet osv.
1/4 del av svenska priser menar du? Wow, var handlar du någonstans? Jag brukar beställa ett par långtradare om året, men såna priser kommer jag inte i närheten av. Möjligtvis spik och skruv.
Hehe. De som säljer billigast, skickar inget till utlandet! Bara inom polska gränser!

Hej,
Mina erfarenheter av diskho är att:
- ju fyrkantigare ho desto svårare att hålla ren
- jag gillar inte avrinningen i nyare hoar - helt hopplöst att plocka upp potatisskal m.m, tacka vet jag gamla STORA silar :)

Har för mig att Intra ska ta upp stor sil igen men är inte säker. Det hade jag köpt i så fall.

(Svart bänkskiva är jobbigt om man har kalkhaltigt vatten ;))

Y
Babbo skrev:
(Svart bänkskiva är jobbigt om man har kalkhaltigt vatten ;))
Tur jag köpt dyrt vattenfilter ;)

kamilenski skrev:
Hehe. De som säljer billigast, skickar inget till utlandet! Bara inom polska gränser!
Ja, det beror ju förstås på vem man är.

Det lät intressant med Polen. Skickar klikagd.pl till Sverige?
Vi skulle behöva ho/diskbänk(ovan länkade var ju skitsnygg), fläkt, blandare, diskmaskin m.m. Kan ju verkligen löna sig att skicka därifrån.

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.