11 508 läst ·
36 svar
12k läst
36 svar
vilken diskbänk-balja hade ni valt? *bild*
Det brukar löna sig att betala frakt, så löser sig den biten. Ofta billigare än att ta färjan själv, övernattning, ta ledigt från jobbet osv.kamilenski skrev:
1/4 del av svenska priser menar du? Wow, var handlar du någonstans? Jag brukar beställa ett par långtradare om året, men såna priser kommer jag inte i närheten av. Möjligtvis spik och skruv.
Hehe. De som säljer billigast, skickar inget till utlandet! Bara inom polska gränser!isolde skrev:Det brukar löna sig att betala frakt, så löser sig den biten. Ofta billigare än att ta färjan själv, övernattning, ta ledigt från jobbet osv.
1/4 del av svenska priser menar du? Wow, var handlar du någonstans? Jag brukar beställa ett par långtradare om året, men såna priser kommer jag inte i närheten av. Möjligtvis spik och skruv.
Hej,
Mina erfarenheter av diskho är att:
- ju fyrkantigare ho desto svårare att hålla ren
- jag gillar inte avrinningen i nyare hoar - helt hopplöst att plocka upp potatisskal m.m, tacka vet jag gamla STORA silar
Har för mig att Intra ska ta upp stor sil igen men är inte säker. Det hade jag köpt i så fall.
(Svart bänkskiva är jobbigt om man har kalkhaltigt vatten
)
Mina erfarenheter av diskho är att:
- ju fyrkantigare ho desto svårare att hålla ren
- jag gillar inte avrinningen i nyare hoar - helt hopplöst att plocka upp potatisskal m.m, tacka vet jag gamla STORA silar
Har för mig att Intra ska ta upp stor sil igen men är inte säker. Det hade jag köpt i så fall.
(Svart bänkskiva är jobbigt om man har kalkhaltigt vatten
Medlem
· Västra Götaland
· 177 inlägg
Det lät intressant med Polen. Skickar klikagd.pl till Sverige?
Vi skulle behöva ho/diskbänk(ovan länkade var ju skitsnygg), fläkt, blandare, diskmaskin m.m. Kan ju verkligen löna sig att skicka därifrån.
Vi skulle behöva ho/diskbänk(ovan länkade var ju skitsnygg), fläkt, blandare, diskmaskin m.m. Kan ju verkligen löna sig att skicka därifrån.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden